Omezeni pristupu na vybrane WWW servery

Vita Kapicka vitakappa na seznam.cz
Pondělí Říjen 23 12:15:40 CEST 2000

> Dost zalezi na tom jak je to omezene (technicky). Pokud jsou vsechny odchozi
> TCP konexe na port 80 presmerovany na (filtrujici) transparentni proxy a
> ostatni zahazovany do kose tak jsi na tom spatne. Leda si ty stranky nechat
> poslat mailem :-O
> Malicko to rozved

no to ja prave nevim, k zdejsimu proxy serveru se nedostanu.
z me strany se to projevuje tak, ze pri prvnim prihlaseni
na internet to po mne chce heslo a kdyz dam adresu na nejaky
jiny web tak mi to napise ze nemam pravo pristupu. (imho takhle
se asi chovaji vsechny proxy). jo ale tu se pouziva port 3128
jestli je to nejak dulezite. jeste vim ze pouzivaji Linux
a Apache.

spis bych potreboval adresu na sluzbu, jenz mi stranky posle emajlem.

--
with all Better & Better wishes
         Vita

IMHO Netscape 5 Gecko - the best at all