ldap versus sql

Jan Marek jmarek na pf.jcu.cz
Pondělí Říjen 23 12:34:26 CEST 2000

Dobry den,

Honza Petrous wrote:

> Jestli potrebujete all-in-one reseni, pak zde myslim je
> reseni od Oracle, ktery ma svuj LDAP server pripichnuty
> (kampak asi :?) na svou databazi.

Ale IMHO nikoliv pro Linux... Alespon co jsem instaloval Oracle,
tak LDAP server je pouze pro Win32, pripadne jine platformy. Ale
samozrejme umi to vyuzivat Oracle SQL server na Linuxu...
(treba).

> Jinak je tu moznost "podomacku" otestovat sql backend
> ve spojeni s OpenLDAP serverem. Nevim nakolik je to jiz
> normalne v distribuci, ale na openldap-devel konferenci
> se o tom casto diskutuje a vim, ze minimalne 2 verze
> takovehoto backendu existuji (volne dostupne).

V jake verzi OpenLDAP-u to je?

> /Honza

Zdravi
Honza Marek
--
Ing. Jan Marek
mailto:jmarek na pf.jcu.cz, tel.:038/777 30 72