Omezeni pristupu na vybrane WWW servery

Martin Mačok martin.macok na underground.cz
Pondělí Říjen 23 12:49:51 CEST 2000

On Mon, Oct 23, 2000 at 11:45:15AM +0200, Vita Kapicka wrote:

> no to mne prave zajima jak to vobejit. mam tu ve fabrice je omezeny
> pristup (linux .cz, seznam a atlas) a to mi nejak k praci nestaci.  no
> a muj stranicky nadrizeny nema zajem tuto situaci resit.

Temer univerzalni je tunelovat http skrze smtp, tedy nechat si posilat
zabalene stranky skrze emaily. Na freshmeatu si najdete prislusne
programy podle klicovych slov.

Dokonce jsem videl i prime tunnelovani TCP/IP skrze SMTP, ale v provozu
jsem to nezkousel.

Pokud mate povolen jen pristup skrze proxy server, tak si najdete
program httptunnel a vytunelujte si nekam treba ssh spojeni a odtamtud
si muzete browsit (bud linksem, lynxem, anebo netscape krz X
forwarding).

Jednodussi situace se resi pres redirektory.

Obecny postup je zhruba ten, ze si nekde nahodite proxy server a krz
nejaky tunnel prozenete ssh spojeni az na tu proxy ... Konkretni
realizace je zavisla na konkretnich povolenych
sluzbach/protokolech/portech ...

bye

--
< Martin Mačok    .-=  martin.macok na underground.cz  =-.   < iso-8859-2 >
  \\. http://kocour.ms.mff.cuni.cz/~macok/  http://underground.cz/ .//