Instalace RH6.2 z SCSI cdrom

David Toman dtoman na aapf.cz
Pondělí Říjen 23 13:50:10 CEST 2000

Na stejnou konfiguraci (AHA-2940 a Toshiba SCSI CD-ROM) jsem instaloval RH 6.2
několikrát a vždycky bez problémů. Bootoval jsem z CD-ROMu, ale jádra by měla
být na obou médiích stejná. Zkuste napsat, kde to "padne".

Jednou jsem řešil množství timeoutů na SCSI CD-ROMu. Pomohlo snížení přenosové
rychlosti pro toto SCSI ID v BIOSu Adaptecu. Mohl by to být i tento případ.

--
This message was written by using recycled electrons.

Ing. David Toman
LAN/WAN/DBS Management      tel.   : +420 19 7734935
ABN AMRO Penzijni fond, a.s.     fax    : +420 19 7733290
Tylova 57              GSM    : +420 606 605836
316 00 PLZEN, Czech Republic     e-mail : dtoman na aapf.cz