named - reverzni zaznamy, vice jmen pro jednu IP

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Pondělí Říjen 23 14:36:31 CEST 2000

On Mon, 23 Oct 2000, Jan Satko wrote:

> No neviem. Ale ja som bol doteraz v tom, ze ip-cko moze mat iba jedno
> meno. Ale meno moze mat viacej ip-adries.
> A mozno to je tym, ze som odchovany na BIND.

No ja to taky pouzivam pod bindem - ty zaznamy jsem v nem udelal pomoci
dynamickeho update a vcelku se jim nebranil a zaradil si je korektne do
zonoveho souboru. Jenom pri dotazu vyda jen ten prvni.

Mne jde hlavne o to jetli je to chyba nebo vlastnost bindu nebo norma,
ze k IP vraci jen jedno jmeno. Delam si takovou databazi z ktere se
generuje DNS a rikal jsem si jestli bych tam mel tuhle 'ficuru' mit nebo ne.