OT: ssh na solaris ..

Tomas Hornicek hornicek na globtel.sk
Pondělí Říjen 23 17:40:54 CEST 2000

Zdravim

On Mon, Oct 23, 2000 at 05:10:18PM +0200, Jan ' Kozo ' Vajda wrote:
> sorry .. je to off topic, ale mozno sa niekto najde ..
>
> kompiloval niekto ssh 1.2.30 na solaris 8 ?
>
> nerastie na to niekde package ? ( pripadne iny ssh client + server ako
> package )
>
> mne to stale pise pri kompilacii chybu v make: ***
> [gmp-2.0.2-ssh-2/libgmp.a] Error 2

Ja som kompajlil pod solarisom openssh2.1
slo to v pohode..teda hned ako som nahradil solarisovsky make a gcc
Po balikoch sa skus pozren na www.sunfreeware.com

> 		                                   K O Z O
>                 		    ===================================
>                                       Look At Your Young Man Fighting
>                                          Look At Your Woman Crying
>                                        Look At Your Young Man Dying
>                                     The Way They've Always Done Before

				Dumber
Sure, I'm paranoid! But am I paranoid enough? ;)
Tomas Hornicek
Operation & Maintenance Administration
Globtel a.s.
hornicek na globtel.sk