BFU fonty v Netscape ( bylo KDE, 800 x 600 je malo?)

David Janko djanko na infoware.cz
Pondělí Říjen 23 18:21:29 CEST 2000

Jen tak pro zajimavost jsem si to ted zkusil a zjistil jsem, ze kdyz ma stranka
nastaveno latin1 a ja v View->Character Set latin2 (a velikost fontu nastavenou
taky pro latin 2) tak si to stejne bere fonty z latin 1. Takze spise to nastavit
pro to, co je uvedeno ve strance .. nebo lepe, pro vsechna bezna kodovani ... a
nebo mozna nejlepe, vy***t se na netscape - jak to vypada s tim new prohlizem v
KDE 2 ? Je to uz pouzitelne ve srovnani s netscape ?

S pozdravem
            David Janko.