BFU fonty v Netscape - konqueror- kontra IE

Zdenek Pizl zdenek.pizl na pegas-dk.cz
Pondělí Říjen 23 19:09:00 CEST 2000

Dne po 23. říjen 2000 12:55 jste napsal(a):
> No, zkratka, v nekterych vecech maji win stale navrch :(((

 ale ne, jenom lidickove v kfm teamu nestihaji. Je klidne mozne, ze jsem zase
narazil na nejaky bug, ktery se vyskytuje pouze za zvlastnich podminek.
Kazdopadne je faktem, ze na urcite stranky pouzivajici cookies se proste
nedostanu ...

Jinak je to moc dobre, dobre to vykresluje, neni to pomale, v pameti to bere
cca stejne jako mozilla ;o) (to nevim jestli je plus nebo minus). Ma to i
dalsi mouchy - nekdy se snazi byt moc chytry a nastavi nesmyslny charset ...

 no proste, jeste to je v puberte ;o)

         Zden?k Pi?l, (Corp. yA), http://e2.pef.czu.cz/~xpizl
                mail me only in ISO 8859-2 or in ASCII
           ... what disk do you want to erase today ?? ...