Problemy v siti. Samba?

Korinek, Jan Jan.Korinek na compaq.com
Úterý Říjen 24 07:29:26 CEST 2000

No, kdyz uz jsme u toho:

Vypnout autonegotiation na vsech kartach
Na vsech kartach dat 100/full
Pomalejsi stanice dat na hub (stejne maji vetsi latenci)
U switche bych si asi pohral se spanning tree (jestli ho podporuje,
ale mel by)
U switche urcite nastavit NATVRDO 100/full
A u hubu bych sledovat collision rate
U dobryho switche se dat sledovat concurency
A kazdopadne snad u kazdyho se da koukan na MAC cache (nektera verze
Bay switchu mela bud v softu)

A teprve potom bych se asi podival tcpdumpem, co mi tam vlastne lita

Hezky den

Honza

|Jan Kořínek              |
|PGP Key available on:    |