BFU fonty v Netscape - konqueror- kontra IE

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Úterý Říjen 24 10:42:58 CEST 2000

On Tue, 24 Oct 2000, Martin Mačok wrote:

>No, ono to pouzivat jde. Ale chapu, co myslite ... Samotna mozilla asi
>tezko. Jak mi totiz bylo vysvetleno, tak vzhledem k tomu, jak je cela
>napsana obecne a "v XML", tak je to pomerne narocne na prostredky.

>Mate k dispozici Gecko (knihovnu - renderovaci engine Mozilly) a diky
>licencim jsou otevrene dvere projektum jako je Galeon ci Skipstone,
>takze hlavu vzhuru!

No, tak jsem to taky myslel, on i galeon je na uvedenem
stroji a dost pomalejsi, nez NN 4.01. :-)) Snad se nekdy
dockam...

--
Petr Tomasek, http://www.etf.cuni.cz/~tomasek/

Pomoz svemu priteli alespon tichem. (arabske prislovi)