jak prelozit neco staticky jen castecne

Martin Spirk spirk na kla.pvt.cz
Úterý Říjen 24 12:28:19 CEST 2000

Dne út, 24 říj 2000 jste napsal(a):

>Pouzijte misto dynamicke knihovny statickou, je v /usr/lib/libm.a. Pri
>kompilaci dejte misto
>
>gcc -o program program.c -lm
>
>tohle:
>
>gcc -o program program.c /usr/lib/libm.a

Mam dojem, ze -static se vztahuje pouze na knihovny ktere jsou
nasledne vyjmenovane, takze napr.

gcc -o program program.c -lqt -static -lm

prilinkuje knihovnu libqt dynamicky a libm staticky.

(To static a dynamic se tam muze stridat i vicekrat).
(A pokud to neni primo static/dynamic  tak je to neco podobneno, viz man ld)

			Martin