::: Segmentation fault :::

Martin Mačok martin.macok na underground.cz
Úterý Říjen 24 12:50:16 CEST 2000

On Tue, Oct 24, 2000 at 12:36:17PM +0200, luciash d' being wrote:
> nevim jestli to s tim souvisi, ale kdyz instaluji nejaky novy balik
> (nebo smazu, aktualizuji), zmizi mi pak z /etc soubor resolv.conf (ktery
> napr. vyzaduje kppp)

To se vam deje u vsech baliku, anebo jen u nekterych?

> zkousel jsem re-instalovat baliky aaa_base (obsahuje SuSEconfig) a
> shlibs (obsahuje ldconfig), ale nepomaha to... :-[
> doufam, ze nebudu muset zase preinstalovavat _cely_ linux :[
> toho jsem si snad uzil dost s m$ windows...

Pomoci rpm -V (napr. rpm -Va) zjistite, ktere soubory byly na disku
poskozeny, potom pomoci rpm -qf zjistite, do jakych baliku patri a tyto
baliku znovu nainstaljete (rpm -Fvh --force).

(vzhledem k tomu, ze segfaulti ldconfig, tak bych zkontroloval binarku
ldconfig, soubor /etc/ld.so.conf a knihovny v adresarich z predchoziho
jmenovaneho souboru).

bye

--
< Martin Mačok    .-=  martin.macok na underground.cz  =-.   < iso-8859-2 >
  \\. http://kocour.ms.mff.cuni.cz/~macok/  http://underground.cz/ .//