Nechci X

Daniel Mihalyi mihalyi na hornad.fei.tuke.sk
Úterý Říjen 24 13:10:54 CEST 2000

Radovan Garabik <garabik-news na spam.melkor.dnp.fmph.uniba.sk> wrote:
> Michal Dobes <dobes na tesnet.cz> wrote:
>  : Arsa wrote:
>  :> Jak se da spustit Linux bez X Window, mam to nastaveny na automaticky
>  :> spusteni po startu.
>  :> Mam tet minsi monitor mensi, po nastartovani Linuxu v X mi zustane cerna
>  :> obrazoka.
>  :> Jiny monitor nemam.

>  : Po sputění linuxu se přepnout na textovou konzolu pomocí Ctrl+Alt+F1,
>  : přihlásit se jako root a změnit v /etc/inittab řádek:
>  :  id:5:initdefault:
>  : na řádek:

> no, ja tam mam id:2:initdefault:

> [...]

Hold nieje vsetko RedHat, co sa blysti... Skuste odinstalovat cez dselect
odinstalkovat X Display manager, aky tam mate. Typol by som si xdm, alebo
wdm, pripadne ked mate KDE desktop, tak kdm :)

				S pozdravom

--
\|/ ____ \|/   _  Daniel Mihalyi      Department of Computers and Informatics
"@'/ .. \'@"  | \ _.._ o _ || _       PGP5: finger mihalyi na hornad.fei.tuke.sk