autodetekce site

Úterý Říjen 24 14:45:51 CEST 2000

Dňa 24. Oct 2000 o 14:35, Martin Mačok napísal(a):

> Toto jsou opravdu hodne jednoduche utilitky, nicmene ani jedna z nich to
> nedela "automaticky". To uz bych si radeji udelal 2 ruzne ifcfg-eth0,
> ktere bych v pripade potreby prohodil a dal "network restart" ...

nie je sikovnejsie riesenie vytvorit si "profily" a podla toho kde sa
momentalne pocitac nachadza zadat lilu parameter a potom tento parameter
prebrat v startovacich scriptoch a podla toho nalinkovat tieto subory pred
startom "networkingu" ?
ideologicky viem ze by to slo, ale neskusal som, pripadne ak by niekto vedel
ako sa da s takymto profilom zaobchadzat v scriptoch odpovie?:)

S pozdravom
--
+ Tibor "FuturE" Pittich | Email       : Tibor.Pittich na phuture.sk