autodetekce site

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Úterý Říjen 24 14:55:49 CEST 2000

On Tue, 24 Oct 2000, Martin Macok wrote:

> Toto jsou opravdu hodne jednoduche utilitky, nicmene ani jedna z nich to
> nedela "automaticky". To uz bych si radeji udelal 2 ruzne ifcfg-eth0,
> ktere bych v pripade potreby prohodil a dal "network restart" ...
>
> (na Red Hatu to jsou /etc/rc.d/init.d/network a
> /etc/sysconfig/network-scripts/)
>
> Co takhle nahodit eth0 s 10.0.0.1, pustit tcpdump v promiskuitnim
> rezimu a poslechnout si, jake adresy se pohybuji po siti? (eventualne
> vyvolat reakci nejakym broadcastem ...). Sice se to nebude chovat vsude
> dobre a bude se to chovat velice spatne, pokud to pouziji vsichni ;-]

Toto reseni jiz take existuje, nasel jsem to nekde na siti, ale protoze to
chtelo svoje konfiguraky a prizpusobeni pro RH by bylo narocne, tak jsem
to vzdal a pouzivam vytvorene eth0 pro kazdou sit, s tim ze na zacatku dam
linux 1, v singlu ty soubory prekopiruji a pak dam exit a pokracuju v
praci na jine siti.

R.V.

| Radek Vybiral				           Radek.Vybiral @ vsb.cz |
| Technical University of Ostrava               http://www.vsb.cz/~l92494 |
| Czech Republic                                    GSM: +420 602 473 670 |
| Projects: Admin on darksys.vsb.cz		    http://darksys.vsb.cz |
| NEW! Czech: Sluzby automobilistum	          http://www.automobil.cz |
|     J.W Goethe: "Prestoze svet stale pokracuje, mladi lide musi	  |
|	           vzdy zacinat od zacatku."				  |