cmi zvukovky

David Belohrad belohrad na isibrno.cz
Úterý Říjen 24 15:34:26 CEST 2000

Zdravim vsechny a mam dotaz:
mam problemy se 2 zvukovyma kartama:

1) CMI87.... zvukovka funguje po startu dobre az do okamziku kdy se
stane
"neco" -- prace se sambou/diskem??@? a najednou zvukovka prestane
fungovat.
pokud prehravam napr. mpg123, tak se to projevi tak, ze program vytuhne.
pokud
jej prerusim C-c a znovu spustim, tak se rozjede jenom hlavicka a pak se
znovu
zasekne. Pri ukonceni prace v linuxu  mi pri haltu zahlasi ze nemuze
umountovat ten disk, ze ktereho jsem prehraval...

2) CMI8330 - z nejakeho neznameho duvodu mi sndconfig zvukovku deteguje,
ale
spatne nakonfiguruje. v okamziku kdy zvolim --noprobe pri startu
sndconfigu a
vyberu CMI8330 manualne, nastavim vsechny hodnoty tak, aby se shodovaly
nastavenim sitovky (zjistenym z windoze), tak nefunguje. Pokud zvolim
misto
ovladace CMI AD1848 (windows sound system) - tak to "nejak" funguje =
obcas
jde slyset nejaky vystup, ale po chvili se to zasekne...

muze mi prosim nekdo s timto poradit??
pouzivam RH70 (nicmene ty problemy byly stejne i v RH62). zvukovku
CMI87xx mam
nainstalovanou jako modul cmpci, tu druhou jako ad1848+opl3 (ktere
mimochodem
taky nefunguje)

--- take bych mel jeste jeden problem::

pri instalaci z distibucniho cd je zakaz pouzivani UDMA. kdyz napisu
hdparm
-d1 /dev/hda, tak mi napise operation not permitted..
da se prosim nejak nastavit UDMA bez kompilace jadra????
diky
david