zamena znaku terminalu

Radovan Garabik garabik-news na spam.melkor.dnp.fmph.uniba.sk
Úterý Říjen 24 16:59:47 CEST 2000

Vraník Petr <Petr.Vranik na kro.br.ds.mfcr.cz> wrote:
 : Dobry den,

 : jde nejak filtrovat znaky, ktere jsou odeslany na terminal?
 : Konkretni problem je ten, ze pouzivam krome VGA take Hercula jako sekundarni
 : VGA zobrazuje cestinu spravne, ale Hercules neumoznuje fonty.
 : Chtel bych proto na tty9-12 filtrovat znaky a diakritiku stripovat.
 : Poradite mi nekdo, jak na to?

prisiel som na to ze program konwert to dokaze
(www.kki.net.pl/qrczak/programy/linux/konwert/)
treba ho spustit ako:
filterm - konwert isolatin2-ascii
(pripadne na ine znaky, napriklad page 437)

| Radovan Garabik http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ melkor.dnp.fmph.uniba.sk     |