Nechci X

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Úterý Říjen 24 18:16:25 CEST 2000

> Ktere pouzivaji 3 jako normal a 5 jako s X ?
>
> Pokud vim, tak je to Caldera, SuSe, Red Hat, Mandrake ...
V SuSe 7.0 to tak neni, tak predpokladam, ze to je i predchozich verzich jinak.
Pripada mi to spis zachovavani konvenci ze Solarisu (pripadne jinych velkych Unixu)

Pavel

  Pavel Lisy --- system administrator (Linux, Solaris, WinNT)
  _________
 |         |              T-MAPY s.r.o.
 |__     __|              Nezvalova 850       tel. +420 49 5513335
    |   |                 Hradec Kralove      fax. +420 49 5513371
   M A P Y                500 02            E-mail: pali na tmapy.cz
    |___|                 Czech Republic Europe