Jak vyfiltrovat .exe prilohy?

Michal Borusik borusik na mtc.cz
Úterý Říjen 24 23:17:36 CEST 2000

"Vaclav Vobornik" <vobornik na fmplus.cz> píše v diskusním příspěvku
news:8t47v8$9bs$1 na crax.cesnet.cz...
> Preji prijemny den!
> Na serveru mi bezi Sendmail 8.9.3 a na win-stanicich uzivatele, kteri si
> pusti jakykoliv soubor, ktery jim prijde, vcetne prettypark.exe apod.
> Potreboval bych do zpracovani posty zaradit filter, ktery ze zpravy
vycucne
> spustitelne attachmenty a posle jak odesilateli, tak prijemci mail o tom,
ze
> "system neprijima nebezpecne prilohy". Jsem schopen si v perlu filter
> napsat, ale nevim, jak a kam ho zaradit.
> Neni to uz nekde vyreseno?
>
> Vasek Vobornik

Sbiram sice info k sendmailu (zda se do nej pustit), ale elegantni reseni
(bohuzel ne zadarmo) je antivirovy program, sam pouzivam jako gw k zmaileru,
do sendmailu existuje dokonce plug-in, proto na sendmail myslim. Od
nainstalovani nemam zadny problem s viry pres email (upgrady mi chodi kazdou
hodinu).

Michal Borusik