nfs a rychlost

Radovan Garabik garabik-news na spam.melkor.dnp.fmph.uniba.sk
Středa Říjen 25 08:34:02 CEST 2000

aldrtik na my-deja.com wrote:

 :  Zdravim,

 : Ceho se vsimnout pri nastaveni rychlosti nfs
 : (Solaris 7 server, RH 6.2 klient) aby se to tak neplazilo
 : (fast eth na obou koncich, full duplex, rychlost jen ~ 500KB/sec).

nastavit pri mountovani na strane clienta rsize a wsize na
nejaku rozumnu hodnotu (zistit experimentovanim, zrejme 8192)
ale aj tak to nebude ziadna slava...

 : Kde se vice docist o nastaveni prav uzivatelu klienta k souborum
 : exportovanych z nfs serveru?

man chmod :-)
plati to iste co pre normalne fs, len si treba vsimnut
ake UID a GID su na strane klienta a servra (pripadne pouzit ugidd)

| Radovan Garabik http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ melkor.dnp.fmph.uniba.sk     |