DNS pro dva IP prostory

Radek Andrs radek na interdata.cz
Středa Říjen 25 09:33:43 CEST 2000

"Karel Volejnik" <karel.volejnik na attocom.cz> píše v diskusním příspěvku
news:00102421470901.00873 na srv.attocom.cz...

IPcka

> proc ? kvuli tomu tam ten access je. Normalne tam ten rozsah doplnte.

Uz je tam

> Neni to v routingu ? Mate tam doplneny route mezi temi sitemi ?

V routovani to nebude - pokud se tyce surfovani, pingani ... atd tak vsechno
jede OK i z te druhe site (obema smery).

Diky
Radek Andrs

---
Odchozí  zpráva neobsahuje viry.