Apache + MySQL na Win95 (bez sitove karty)

Jaroslav Franta fra20um na axpsu.fpf.slu.cz
Středa Říjen 25 10:18:06 CEST 2000

Dobry den,
mam takovou prosbu. Nainstaloval jsem si Apache+PHP+MySQL na Linuxu bez
sitove karty a vse mi bez problemu jede.
Totez bych potreboval rozjet na Win95, ale Apache (1.3.6) mi v error.log
hlasi, ze nemuze vytvorit spojeni, nejede take MySQL i kdyz jsem sit
neodebral (TCP/IP...). V httpd.conf jsem zkousel nastavit jako ServerName
i TCP/IP adresu, zkousel jsem sit i odebrat, ale taky nic. Pokud tam dam
sitovku vse jede bez problemu, ale bez ni ne.
Mimochodem, zkousel jsem i jine web servery, ale kazdy psal, ze nemuze
vytvorit socket.
Moc dekuji za kazdou radu
S pozdravem
           Franta J.

Jaroslav Franta                                   fra20um na fpf.slu.cz
Vavrovicka 22                                     www.egarden.cz/~fra20um
74601 Opava-Palhanec                              tel: +420/653/684406 (Prace)
Ceska republika                                   mobil: 0604/57436