nahozeni Gnome

Libor Chocholaty chocholaty na gncz.cz
Středa Říjen 25 13:29:42 CEST 2000

Pavel Uher wrote:

> Dobry den,
> mam nastaveno automaticke startovani do X , kde za normalnich
> okolnosti nabehne window manager Gnome.
> Nyni vsak bez jakehokoli zasahu do konfig. souboru startuje Fvwm.
> Urcite to bude nejaka blbina, tak me prosim nakopnete
> spravnym smerem.

Me se neco podobneho stalo pri zkouseni XFree86 4.0.1, ale u KDE. rootovi po
startx se v pohode spustilo KDE, ale normalnimu userovi nejaka variace na
fvwm, myslim. Pravda, moc jsem nehledal, ale prislo mi to divny a jeste npri
pouziti ovladacu glx od NVidie pro TNT to nebezelo, tak jsem se vratil k
3.3.6.
Moc jsem vam sice nepomohl, ale treba nekdo prida svuj nazor na muj problem.

Libor Chocholaty