Co neni v Kernel HOWTO

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Středa Říjen 25 13:46:39 CEST 2000

On Wed, 25 Oct 2000, Petr Tomasek wrote:

> Takova otazka, pocita se tady s tim, ze clovek ma vic jader,
> ktere stridave bootuje? (asi ne, ze?)

 To je zalezitosti /etc/lilo.conf a co se tyka System.map tak
to ja pak veci programu (knihoven), ktere tento soubor ctou, dokazi-li
ho najit. Napr. libproc (ps, top apod.) to zkousi dle verzi a pokud
se dobre pamatuji co bylo videt ze zdrojaku tak napr.
/boot/System.map-2.2.14 by to najit melo pokud aktualni kernel je 2.2.14.

 Takze se s tim pocita :-)

					Karel