sitove karty Fast 3Com

Pavel stancik na iweb.cz
Středa Říjen 25 13:52:13 CEST 2000

DD,

V mnoha publikacich starsiho data jsem se docetl, ze 3Com3C509b a c nejedou
v Linxu dobre.
Vzhledem k tomu, ze jsem nevedomky tyto karty pouzil a provozoval rok ve
velmi vytizenem serveru, musim konstatovat, ze jedou bez problemu. Po tomto
roce mi nicmene obe najednou prestaly fungovat, nikdo nevi proc a v _zadnem_
linuxu jsem je potom uz nerozchodil, asi na ne prislo nejake lektricke pole,
ci co. Pro zacleneni routeru do site s 3COM HUBem, je nejlepsi volba pouzit
3Com karty, jinak je mozne, ze to cele nepojede (Opet osobni zkusenost).

Pavel

Kudlac Tomas píše ve zprávě .