RH6 > Chyba instalatoru (kernel panic)

strelec na autocont.cz strelec na autocont.cz
Středa Říjen 25 15:22:43 CEST 2000

Ahoj
nasel jsem zajimavy problem. Mam pocitac s pentium 66 s EISA/PCI sloty. V
EISA slotu mam jednu sitovou kartu a v PCI je SCSI radic. Na tomto pocitaci
chodil RH5.2 uplne v pohode, ale zkousel jsem tam dat RH6.2 a narazil jsem
na problem hned pri instalaci. Po hlasce vmlinuz..... to jede asi sekndu a
pak se obrazovka zaplni ruznymi hexa cisly v zavorkach a pomuze jen reset.
Zkousel jsem i RH6.1 a je to to same.
Dnes jsem vyzkousel RH7.0 doufajice v nejake zlepseni :-(
Ale opet se nedostanu ani za zacatek instalace. Ale v tomto pripade je
zatuhnuti prijemnejsi, protoze vydim co se stalo a zde je opis obrazovky:
CPU: Intel Pentium 60/66 steping 05
checking 386/387 coupling... Hm, FPU using exception 16 error reporting with
FD IV bug.
checking 'hlt' instruction... OK.
checking for popad bug... OK.
Intel Pentium with F0 0F bug - workaround enabled.
POSIX conformance tesing by UNIFIX.
Unable to handle kernel paging request at virtual address 00009f82
current->tss.cr3 = 00101000, %cr3 = 00101000
*pde = 00000000
Oops: 0002
CPU:     0
EIP:     0010:[<c00f09e3>]
atd atd

Mysite, ze se to da nejakym zpusobem resit, narazil uz nekdo na chybu
podobneho razu ?

Please help Me.

Michal Strelec
email: strelec na autocont.cz