autodetekce site

Vraník Petr Petr.Vranik na kro.br.ds.mfcr.cz
Středa Říjen 25 17:25:55 CEST 2000

> Obavam se, ze tento ukol je netrivialni a patrne temer nemozny. Muzete
> zjistit adresu site, ale jak ziskate adresu pocitace, to je dost
> nejasne (bez toho, abyste se dostal do nejake kolize s jiz existujicim
> pocitacem).
>
> Na to, abych si pustil tcpdump nemusim mit zadnou IP adresu, coz je v
> tomto pripade velmi vhodne.

Da se nejak bez vlastni IP zjistit pritomnost jineho pocitace v siti, jehoz adresu znam?
Zkoumal jsem tcpdump, ale nevsimnul jsem si zadne podobne vlastnosti.
V obou sitich totiz bezi nejake servery a ja bych si mohl podle nich overit o kterou
sit se jedna.

			Petr Vraník - správce informačního systému
			mailto:Petr.Vranik na kro.br.ds.mfcr.cz
			tel.: (0634) 323 444
			Finanční úřad v Kroměříži