Jak zakazat pristup ke konzole v inittabu?

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Středa Říjen 25 18:48:16 CEST 2000

On Wed, 25 Oct 2000, Pavel Kankovsky wrote:

>Kdyz spustite program z inittabu, tak ma stejny ridici terminal jako
>samotny init, tj. neco jako /dev/console, nebo mozna vubec zadny, proste
>je to nastaveno divne. Muzete udelat nejmene dve veci:
>
>1. spustit to ssh v lepe definovanem prostredi (napr. pomoci programu open
>   pod nejakou konkretni virtualni konzoli)

No, teda ze bych z man open byl nejak moc chytry.. nemohl
byste prosim trochu nakopnout (ne do zadnice ofsem). Dekuji

>2. spoustet ho s -o BatchMode=yes, aby v zadnem pripade nezkousel si
>   povidat se svym terminalem

To asi ne:
       BatchMode
             If  set to "yes", passphrase/password querying will
             be disabled.  This option is useful in scripts and
             other  batch  jobs where you have no user to  supply
             the password.  The argument must be "yes" or"no".

Jenze ja s passwordem nic nedelam. (Jsem autentifikovany
pres RSA autentifikaci s nulovou passfrazi. - jinak bych to
asi stejne nemohl nijak rozumne soustet z inittabu)

Ale dobra, zkusim to, az budu u toho stroje (lepe receno, az
ten stroj bude zapnuty..)

>A co stdin? (Cili mozna treti vec, co muzete udelat: presmerovat stdin.)

pouzivam opsny -q -n
(ted me napada, ze bych mohl zkusit jeste -f [go to
background], ale docela pochybuju, ze by to nejak
pomohlo. Vzdy prece kdyz je proces na pozadi, tak mu konzole
zustava, nebo ne?)

--
Petr Tomasek, http://www.etf.cuni.cz/~tomasek/

Pomoz svemu priteli alespon tichem. (arabske prislovi)