Jak zakazat pristup ke konzole v inittabu?

Středa Říjen 25 19:39:28 CEST 2000

On Wed, 25 Oct 2000, Petr Tomasek wrote:

> No, teda ze bych z man open byl nejak moc chytry.. nemohl
> byste prosim trochu nakopnout (ne do zadnice ofsem). Dekuji

Co neco jako "open -c 7 -- ssh ..."?

> To asi ne:

Zapamatujte si, ze kdyz jsem v koncich, neni zadny napad dost
nesmyslny, aby nemelo cenu to vyzkouset. :)

> pouzivam opsny -q -n
> (ted me napada, ze bych mohl zkusit jeste -f

Hm. O tom, ze -f pomuze, bych take pochyboval, ale viz vyse.
V kazdem pripade bych na to zlobive ssh spustil strace/ltrace/gdb, abych
videl, co se vlastne snazi s tim terminalem provadet.