nahozeni Gnome

Soumar Michal xsouma01 na stud.fee.vutbr.cz
Čtvrtek Říjen 26 00:26:12 CEST 2000

On Wed, 25 Oct 2000, Marian Cavojsky wrote:

> Dňa Št, 26 okt 2000 ste (Pavel Uher) napísali:

> Skuste skontrolovat subor $HOME/.Xclients-default a dopisat si tam
> spustenie 'exec gnome-session'.
>
> Asi ste pouzili "desktop switcher"

Jeste bych se pridal - muzete take zkusit zkontrolovat obsah souboru
$HOME/.xinitrc. Pokud neexistuje, vytvorte ho a napiste do nej
"gnome-session". Nekde jsem cetl, ze pri startu X je tento soubor cten
jako prvni... (ale zde bych rad uvedl heslo jineho prispivatele teto
konference "Za vyse uvedene informace autor neruci")

Pozn: Me se spoustel twm a timto zpusobem jsem se ho zbavil (teda vymenil
jsem rychlost a prijemnou strohost twm za bumbrlicka gnome :o)