VPN: pptp

Petr Savinec savinec na aster.cz
Čtvrtek Říjen 26 01:21:40 CEST 2000

Krásný den,
potřeboval bych poradit, jak s VPN, kontrétně mi na serveru běhá pptpd s mschap autentifikací a samba.
Připojení klienta (win98) je bez problémů, ping chodí také v pohodě. Problém je, že bych uvítal, aby se mi v okolních počítačích ukazovaly počítače v privátní síti. Sambu (server) lze najít, ale není vidět. A ostatní klienti (také win98) nejsou vidět a nejdou ani najít v této privátní síti. Všechny klienti jsou uvedeny hosts a lmhosts. Příkaz findsmb na serveru všechny klienty najde. Na vzdáleném klientovi používám nastavení s DNS a wins na server (privátní IP) a deafaultroute do této privátní sítě. Nelze tomu nějak pomoci ? S nastavením Samby jsem si hrál dlouho, a zatím neúspěšně. Jak je to vůbec brousingem v MS Network a sambou. Myslel jsem si, že stačí nastavení na wins ...
Dík za postřehy.