Apache 1.3.14 + mod_czech

ivop na regionet.cz ivop na regionet.cz
Čtvrtek Říjen 26 12:05:13 CEST 2000

Jan Liska wrote:

> Preji pekny den,
>
> ne ze bych tomuhle dotazu daval moc sanci, ale za pokus to stoji:
>
> Dal jsem si ohavny ukol zprovoznit $SUBJ + mod_ssl (krom toho tam maji
> byt jeste mod_php 3 a 4 a mod_perl, ale jako DSO pres apxs, takze tim se
> ted netrapim).
>
> Vysel jsem ze zde nedavno uverejneneho src.rpm od p. Panacka, opatchoval,
> rucne opravil, co se nevyvedlo a jal se kompilovat. Vsechno (v podstate,
> nejake trable s Makefiles a .lo x .o priponami) probiha dobre, az k
> zaverecnemu linkovani, kde je neco hrozne spatne:

> [...]

Ja mod_czech vzdal kvuli tomu, ze zacal zlobit pri prekodovani
odesilanych formularu a ze byl oficialne ukoncen jeho vyvoj.
K mod_csacek mam sice zatim vyhrady, ale ty jsou (doufam)
odstranitelne. Mozna stoji za uvahu, obetovat uz ted cas na prechod
na mod_csacek (ktery mozna casem stejne bude treba udelat),
nez na preklad apache.

Nicmene mam uz zkusenost z vyroby src.rpm pro apache-1.3.14,
resp. z upravy ruznych patchu od RedHatu (ted uz novy apache
pro RH7 vylezl v updatech).

V tech patchich bylo potreba udelat spoustu rucnich zmen, protoze
se mezi 1.3.12 a 1.3.14 zmenily treba i jmena nekterych souboru,
napr. alloc -> ap_alloc, atd.

Zkuste detailne prozkoumat, co vsechno mod_czech patchuje,
pripadne co vsechno se mu nepodari. Ja tam pro 1.3.12 mam
i nejaky patch na mod_czech, prave kvuli tomu prekodovani
dat z formulare, ale na to jsem uz musel nasadit debugger
(diky za ddd), coz byla docela neprijemna prace.

Pokud jste vychazel z mych src.rpm pro 1.3.12, muze byt
problem tam. V tom pripade zkuste do src.rpm pro 1.3.14
pridat mod_czech veci z 1.3.12 (posledni verze, tj. 8cs).

ip
--
E-mail: Ivo.Panacek na regionet.cz
WWW:    http://ivop.regionet.cz