DJBDNS Server

Martin Mačok martin.macok na underground.cz
Čtvrtek Říjen 26 17:04:05 CEST 2000

On Thu, Oct 26, 2000 at 04:53:17PM +0200, Jan PAVLÍK wrote:
> Mam na serveru BIND, jakou cenu ma instalovat si DJB server, pokud mi
> vse chodi ok?  Je bezpecnejsi? Rychlejsi? Ma tu nekdo s nim
> zkusenosti?

Vzhledem k poctu bezpecnostnich bych v minulosti v BINDu a software od
DJB se za jednoznacne za bezpecnejsi povazovat.

Pokud mate nekoho, kdo je kazdy den schopen sledovat, zda se nahodou
neobjevila nova bezpecnostni dira v bindu, tak tam ten bind nechte byt
(nesahej na to, co funguje _dobre_).

Nemam k dispozici testy, ktere by vylozene srovnavaly rychlost obou
produktu, troufnu si ovsem odhadnout, ze bind by prohral.

Prectete si v dokumentaci djbdns, co vsechno umi a hlavne co _neumi_,
aby eventualni prechod nebyl zklamanim ...

bye

--
< Martin Mačok    .-=  martin.macok na underground.cz  =-.   < iso-8859-2 >
  \\. http://kocour.ms.mff.cuni.cz/~macok/  http://underground.cz/ .//