sitove karty Fast 3Com

Čtvrtek Říjen 26 16:37:30 CEST 2000

zapadlo na support.melzer.cz (Petr Zapadlo) writes:

> Mam jich nekoli kusu v ruznych kombinacich, v kazdem pripade ale doporucuji
> pouzit ovladace od 3Comu, ty od Donalda chodi jen s nekterymi 905C.

Dnes jsem shodou okolnosti chvilku mluvil s Donaldem Beckerem - mimo
jine jsem se ho zeptal, kterou kartu by koupil do linuxoveho PC
clusteru. Neodpovedel primo, spis vyjmenoval, kterym chipsetum je
lepsi se vyhnout. Prednost by dal karte za 10-15 USD (s dobrym
chipsetem) pred drazsi kartou od Intelu nebo 3Com. O 3C905C tvrdil, ze
s nejnovejsimi drivery je to dobra karta.

--
A. Malusek  (malusek na ujf.cas.cz)
UJF AV CR