Problem s NIC

Tomas Kouba kouba na hw.cz
Čtvrtek Říjen 26 20:53:35 CEST 2000

> No tak takuto radu som necakal ;) Kupte si inu kartu .. Zaujimave je, ze
poniektorym
> tato karta funguje. Takze riesenie by som nehladal vo vymene karty ale
skor niekde v
> parametroch pri zavadzani modulu. Tie som ale presiel.

Nebo ve verzi modulu. Ve WinNT je potreba ovladac verze 5.2 pro kartu 3C905C
(jinou dneska nekoupite). Starsi ovladace tvrdi, ze kartu nenasly. Proste
revize C je uplne jina nez je B. Mozna tam bych problem hledal.

> Nemate este niekto nejaky napad ? Nemam chut a ani peniaze na to aby som
kupoval
> dalsiu kartu.

Presvedcit vyrobce, ze revize a cislo verze jsou dve ruzne veci a nemaji se
zamenovat :-)

Tomas