konfigurace bind8

David Flekna david.flekna na worldmail.cz
Čtvrtek Říjen 26 22:31:31 CEST 2000

Jenze ja pouzivam postfix. Nicmene v jeho konfiguraci mam nastaveno
disable_dns_lookups = yes, coz by melo zakazat (jestli tomu dobre rozumim)
dotazy na nameserver. Navic ten problem je zrejme sirsi, protoze to dela pri
kazdem dotazu na zpetny preklad adresy nezavisle na aplikaci, ktera ho pozaduje.

Nicmene diky.
David Flekna