zasekne sa pri pristupe na disketu

masik+ccl na pc203b.fzu.cz masik+ccl na pc203b.fzu.cz
Pátek Říjen 27 01:32:24 CEST 2000

Peter Lacus <zorba na seznam.cz> writes:

> uz asi 3 krat sa mi stalo, ze sa linux sekol pri pristupe na disketu
> (urobi to tak raz za tyzden). Totalne stuhnutie, resp. celkom totalne
> nie, po cca 5 min. sa resetne. Ale nereaguje ani na Magic Sysrq. :-(
> Nestretli ste sa niekto s niecim takym ? V logoch nie je nic zaujimave,
> pise, ze nevie precitat nejaky sektor, ale to by hadam nemal byt dovod
> na stuhnutie, ci ano ?

Kernel po 180s, za ktere lze prepsat hlasku, kde to zuchlo, restartuje
stroj. Zkuste to opsat, priradte symboly a poslete bug report na list
linuxppc-dev. (http://lists.linuxppc.org/listarcs/linuxppc-dev/info.html)
Pokud vim, nic podobneho se tam v posledni dobe neprobiralo, takze s
novejsimi jadry si nejspis nepomuzete. Nebo zkuste do jadra
zakompilovat xmon, kde po padu zjistite sekvenci volani.

zdravi
        Jirka