dbview

Blasko Marek Blasko na vuje.sk
Pátek Říjen 27 09:46:31 CEST 2000

> Sice s DBF nedelam, ale Honza Pazdziora napsal modul v

no ja som niekde objavil programcek dbview, mam ho ako rpm a je z
distribucie OpenLinux 2.3 (teda aspon ten moj) a zevraj vie prezerad db
subori z dBaseIII a  IV a konvertovat ich do suborov pouzitelnich pon
Unixom.

--
Poslednym prieskumom spolocnosti Durex bolo zistene, ze dospely clovek
ma sex 3krat za tyzden!

-------------- Zz_indigo /*Marek Blasko*/ -=OM2AMB=-