cim to je ? wavelan initialization failed

Jiri Svoboda svoboda na istrade.cz
Pátek Říjen 27 13:01:39 CEST 2000

> tady jsem se preklepl. Veta mela znit : " v pcmcia-cs neni driver pro
> ORINOCO? ".

> takze tedy musim pouzit ten jmenovany driver wavelan2_cs ???? Chapu to dobre,

no alespon mne  se jej nepodarilo nalezt. Pochopil jsem ze wavelan_cs je pro
starsi model a taky mi to stim nejelo. Jsou tam take trochu jine parametry
modulu. Zkompiloval jsem ty, ktere jsou oficialne na stranka wavelanu a vsechno
jede O.K. V mem nazoru mne taktrochu utvrdila  i skutecnost, ze po instalaci
RH7.0 na NB s wavelan2 to take nejelo. Manager sice zavedl modul "wavelan_cs"
nebo tak nejak ale nejelo to. Po zmene na wavelan2_cs to jelo okamzite. Ani v
RH7.0 jse wavelan2_cs nenasel, musel jsem jej zkompilovat.

--
Jiri Svoboda