mailovani prirustku souboru

Martin Reiser martin.reiser.konf na tesmedia.cz
Pátek Říjen 27 12:31:08 CEST 2000

potrebuji ale pri kazde jednotlive zmene souboru. Jak to zaridim ?

On 27 Oct 2000, at 8:23, Martin Reiser wrote:

> muzete mi poradit, jak odmailovat (nebo proste zkopirovat) vzdy
> posledni prirustek souboru. Kterym smerem se vydat ?

Prvni napad: Drzet si "predchozi znamou kopii" a odesilat diff. Pak
"odrotovat". (Nevyhoda: Zere to _strasne_ moc mista, pokud ten
soubor je velky.)

Druhy napad: Ve specialnim souboru si drzet "wc -l" z predchoziho
souboru; rozdil zaridite pomoci "head" s vhodnymi parametry a po
odeslani updatujete "wc -l". (Nevyhoda: Mezi vypsanim a
prepocitanim by se soubor mohl zmenit, tak ho musite zamknout.)

Treti napad: V programku (at v Perlu nebo v C nebo Pythonu)
provedete vypsani rozdilu a prepocitani radku (viz predchozi bod)
najednou; tim jste odstranil potencialni race condition.