beginer - latex cesky

Roman Slechta romanek na atlas.cz
Pátek Říjen 27 14:11:07 CEST 2000

> tex-em?

Na zaludnou otazku, zaludna odpoved: a co to je ten tex-em?

Uz vim v cem je problem,  lyxrc. Poslal mi ho jeden hodnej
linuxak, a ja ho zkousel ze slovenciny pocestit. To bude asi ten
problem. Neporadi mi nekdo kde mam chybu? Smazal jsem ho,
bez nej to uz nepise chyby, ale menu se mi nejak spatne zobrazuji.
Ne cesky, ale asi cyrilice.

    Diky Roman