Jak rozchodit Linux na radici UDMA66 Promise?

Petr Leitner LEITNEP na feld.cvut.cz
Pátek Říjen 27 16:44:15 CEST 2000

Koupil jsem motherboard MSI BXmaster s integrovanym uDMA66 radicem
PDC20262. Pokud mam disk pripojen na tento radic, nefunguje mi Linux.
Pokud Linux nainstaluju pres normalni radic a pak disk zapojim na
Promise tak Linux skonci hlaskou "Kernel panic - unable mount root".
Pokud spustim instalaci (RedHat 6.0) primo na radici Promise, skonci
instalace v miste vyberu programu pro deleni disku (D. Druid/fdisk)
hlaskou, ze nemuze najit zadne zarizeni kam by bylo mozno instalovat.
Co s tim? Jak donutit Linux aby videl HDD na radici Promise?

Petr Leitner