Co neni v Kernel HOWTO

Petr ©obáň Petr.Soban na ova.inecnet.cz
Pátek Říjen 27 19:43:25 CEST 2000

Dne Pá, 27 říj 2000 jste napsal(a):

> zajima mne, jak jste donutil Lilo aby zpracovalo svuj config s
> prazdnejma
> radkama. mne lilo soubor s prazdnejma radkama vodmitalo zpracovat, kdyz
> jsem odstranil, tak zaclo normalne fungovat.

Nikdy jsem s tim nemel problemy u RH6.1cz,RH6.2cz.
Nebude problem v tom ze v tom prazdnem radku mate treba mezeru? Nebo nejaky
jiny netisknutelny znak?

Anebo mezeru nekde kde nesmi byt pred nejakym klicovym slovem na zacatku radku.

Nevim mne se to zatim nikdy nestalo.

|            Petr ©obáň                  |
|            Ostrava                     |
|    e-mail Petr.Soban na ova.inecnet.cz    |
|           soban na centrum.cz             |

Daląí informace o konferenci Linux