SQL a licence

fuf na fuf.sh.cvut.cz fuf na fuf.sh.cvut.cz
Sobota Říjen 28 17:33:23 CEST 2000

Jozef C. Chocholacek <Jozef.Chocholacek na qbizm.com> wrote:
>   AFAIK Sybase SQL servery su pre vyvojove ucely zdarma, plati sa az
> za nasadenie, a verzia 11.0.3.3 pre Linux je zdarma i pre nasadenie. S
> tou 11.0.3.3 mam vcelku dobre skusenosti, je to predsa len o trochu
> vyssia trieda nes PostgreSQL, len mi tam chyba jedna krasna utilitka z
> PostgreSQL, a to pg_dump (konkretne "pg_dump -s meno_databazy") a isql
> klient ma do pritulnosti psql klienta daleko.

 misto isql doporucuji pouzivat sqsh (www.voicenet.com/~gray/sqsh.html).
 pokud pg_dump dela to, co myslim, tak k podobne funkci by vam mela pomoci
 utilitka bcp ve standardni instalaci sybase.

 k tomu postgresql - nikde jsem nenasel, zda umi outer joiny (a zkouset
 jsem to zatim nemel cas). vite, jak to opravdu u postgresql je?

    dekuji,
--
			fuf

 BillGates [bgates na www.microsoft.com] has joined #LINUX
 mode/#linux [+b BillGates!*@*] by DoDad
 BillGates was kicked off #linux by DoDad (banned: We see enough of Bill
          Gates already.)