Plnohodnotny PCI modem

trnkar1.ete na mail.cez.cz trnkar1.ete na mail.cez.cz
Neděle Říjen 29 14:16:35 CET 2000

Možná to nemá s tím nic společného,ale co kdyby.Prohlédl jsem logy a při startu
mi napíše setserial -ttyS0 a ttS1-samožřejmě irq ,atd.Znamená to tedy,že ten
modem našel?Jo podle specifikace výrobce je to ISA modem.Hraje to nějakou
roly?Díky moc.Bohužel nemám s tímto žádné zkušenosti.RadekOn Fri, 27 Oct 2000
trnkar1.ete na mail.cez.cz wrote:
> Nemáte někdo bližší informace o tom driveru?Bohužel jsem zatím nenašel ani
> zmínku.Díky Radekuz pry snad i existuje driver pro linux :-)
> ale externi je externi
Odkaz sel tady v tom threadu v tehle konferenci. Posle toho jak jsem to
zbezne cetl jde jen o to, ze to pouzia exosticke adresy a tak se musi
jadru pres setserial rict, ze ma komunikovat se seriovym portem na adrese
0xffa nebo nejak tak.
zdravim
dan
DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311