BFU Qmail z Debianu

pkucera na mh.vri.cz pkucera na mh.vri.cz
Pondělí Říjen 30 09:03:39 CET 2000

Dobry den,

	nevim, jestli se obracim na spravnou konferenci (pokud ne, tak mi prosim
nenadavejte a odkazte me, kde se mam zeptat), ale mam nasledujici problem:
Nainstaloval jsem si qmail v debianu tim zpusobem, ze jsem si nainstaloval
balik qmail-src_xxx.deb (predpokladam, ze se mi rozbalily zdrojaky), pak se z
toho vytvoril prekladem balik qmail_xxx.deb a ten posleze nainstaloval. To by
snad bylo i v poradku. Co jsem tak zjistoval, tak se i provedly (snad vsechny)
ukony, co bych mel udelat pri instalaci ze zdrojaku rucne, jako napr. vytvoreni
novych zaznamu v /etc/group, /etc/passwd, atd. Avsak qmail mi nejel. Neprisel
jsem na pricinu chyby. Mate s tim mekdo nejake zkusenosti.

	Dekuji za odpovedi.

		S pozdravem Petr Kucera.