Kontrola prirustku... Was [Re: mailovani prirustku souboru]

Pondělí Říjen 30 10:21:39 CET 2000

On Mon, 30 Oct 2000, Michal Hajek wrote:

> Jak funguje logrotate jsem nestudoval, ale princip bych si tipl
> takovy:

Ano, funguje to takto.

> Pokud tam je nejake nebezpeci, tak ho nevidim :-)

Jiste riziko spociva v tom, ze rotator se uz nedozvi, kdy bylo na jeho
podnet (signal) reagovano, a tudiz by mohlo dojit k tomu, ze zacne s
odrotovanym logem provadet neco destruktivniho (gzip) jeste pred tim, ze
ten se demon, co do nej zapisuje, probudi a uraci se stary soubor zavrit a
otevrit novy.