bad blocks na zanovnim disku (ide) (reklamace?)

Cyril Fischer fischerc na itam.cas.cz
Pondělí Říjen 30 10:18:31 CET 2000

Nedavno jsem zakoupil 15G Seagate Barracuda ide disk a udma66 radic Hot
Rod66 a exeprimentuji s tim (jinak se neda nazvat nekolikere zruseni
filesystemu)

Nakonec mi zacal hlasit , ze dd if=/dev/hde3 nemuze cist v bloku xxxxx
lba=yyyyy, a to nekolikrat  za sebou na stejnem miste.  Na jinych
mistech zrejme zkousi cist na nekolik pokusu (pri linearnim cteni to
prapodivne zachrochta).
Zkusil jsem spustit badblocks -w  na /dev/hde3 xxxxxxx (btw. jak zjistim
presnou velikost /dev/hdxy pro badblocks?) a vypsalo mi to jeden spatny
blok.
Zkousel jste nekdo na zaklade techto udaju disk reklamovat?  Ma nekdo
zkusenosti s reklamaci disku?
(Pro pripadne prodejce - na zaklade ceho vezmete reklamaci?)

Dekuji,
C.