bad blocks na zanovnim disku (ide) (reklamace?)

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pondělí Říjen 30 11:38:06 CET 2000

| Zkousel jste nekdo na zaklade techto udaju disk reklamovat?  Ma nekdo
| zkusenosti s reklamaci disku?
| (Pro pripadne prodejce - na zaklade ceho vezmete reklamaci?)

Ja videl disky zkouset na format c: a pak podle toho kolik tam bylo vadnych
sektoru :-)))

Mozna by takovemu disku pomohla navsteva basoveho vykonoveho reproduktoru
zezadu (tam kde ma ten silene silny magnet co si pritahne hrebik na 10cm),
pak by reklamace byla bezproblemova (nebot mu smazete servo ve stopach,
cili nebude umet se zorientovat, kam ma posadit hlavicky)...

Kdyz je prodavac tupec, musite holt neco nenapadne znicit, aby vam to uznal
jako reklamaci.

Zdravi

             Jaroslav Lukesh, K-net
               http://www.k-net.cz