ata66

Martin Frys martin na newton.cz
Pondělí Říjen 30 10:51:07 CET 2000

sice vim ze muzu nabootovat s
linux root=/dev/hde5
ale neni mi jasne, jak se vyporada s fstab, ve kterem je mountovani na
hda*
ano da se to pri fungujicim linuxu zmenit, ale pak to musi zafungovat
hned na poprve a co kdyz ne ?

nebo existuje nejaka finta ?

On 27 Oct 2000 11:48:02 +0200, znouza na salome.datron.cz (Tom Z.
Meinlschmidt) wrote:

>Prave jedu na jednom ata/66 nebo ata/100... na radici hpt366... podporu si musite napatchovat, viz archiv

Martin.Frys na NOSPAMnewtonit.cz remove NOSPAM